Винница / Wikipedia

Про це повідомляє прес-служба Центру політико-правових реформ (ЦППР).

Як зазначається, захід організовано ЦППР (м. Київ), Центром досліджень місцевого самоврядування (м. Львів) та Вінницькою обласною державною адміністрацією.

За даними прес-служби, метою заходу було обговорення проблематики покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах та районах області та виконання розпорядження КМУ № 523 від 16.05.2014 щодо надання послуг центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ) у ЦНАП.

Відео дня

Так, відкриваючи захід директор департаменту економічного, регіонального розвитку облдержадміністрації Олександр Якубик зазначив, що влада повинна сприяти покращенню якості надання адміністративних послуг через вдосконалення діяльності ЦНАП у кожному районі Вінничини. Він зазначив, що за три місяці поточного року у центрах області громадяни отримали 206 тисяч послуг. «За три місяці в окремих районах місцеві бюджети виконані в річному обсязі. Це дасть змогу нам краще забезпечити центри та наблизити їх до рівня «прозорого офісу» обласного центру», - сказав посадовець.

Згідно з повідомленням, в роботі семінару взяли участь заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук, заступник голови правління та експерт Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич, заступник директора департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради Євген Іщук, заступник керівника апарату Волинської ОДА Роман Матвійчук, керівник проекту ПРООН/ЄС Олена Урсу, керівники і службовці структурних підрозділів ОДА, керівники ЦНАП районних державних адміністрацій області і міст обласного підпорядкування, керівники і службовці територіальних органів державної влади, зокрема - Державної міграційної служби у Вінницької області, Головного управління юстиції та Держземагентства у Вінницькій області та представники громадських організацій області.

Тимощук представив основні напрямки реформування системи надання послуг , проблеми та ризики цього процесу. Однією з основних проблем є відсутність необхідної взаємодії і спільних дій між ЦНАП і територіальними підрозділами ЦОВВ. Іщук розповів про роботу ЦНАП у місті Вінниці, про шляхи вдосконалення діяльності та взаємовідносин з територіальними підрозділами ЦОВВ. На сьогодні ЦНАП м. Вінниці є одним із кращих щодо залучення адміністративних послуг ЦОВВ та відкриттям трьох філій у районах міста. Матвійчук поділився досвідом формування мережі ЦНАП у Волинській області шляхом реалізації єдиних організаційних підходів та впровадження електронного документообігу у ЦНАП районів і міст області. Бригілевич звернув увагу на необхідності розвитку дієвих ЦНАП, про які б мали знати громадяни і до яких вони мали б потребу звертатися. Для цього необхідно об’єднати зусилля органів влади всіх рівнів і громадськості. Урсу представила способи зворотного зв’язку з замовниками послуг та наголосила на важливості врахування їх результатів в діяльності ЦНАП.

Учасники заходи взяли активну участь у обговоренні представлених тем, надали пропозиції і рекомендації щодо поліпшення діяльності ЦНАП, а також підтримали потребу формування і реалізації державою послідовної політики щодо розвитку ЦНАП та реальної передачі послуг ЦОВВ до ЦНАП.