У Сумській облраді наголосили на важливості схвалення суспільством реформи місцевого самоврядування

18:09, 30 квітня 2015
Децентралізація
118

29 квітня 2015,  відбулося засідання у режимі відеоконференцзв’язку з обговорення Методики формування спроможних територіальних громад. З керівниками районів Сумщини спілкувалися заступник голови обласної ради Віра Лаврик та перший заступник голови ОДА Олександр Марченко.

sorada.gov.ua

Цей процес, зазначила очільниця депутатського корпусу, повинен привести до збільшення активності громад, прозорості влади. Він має забезпечити ефективний розвиток, в тому числі і Сумщини. Добровільне об’єднання здійснюватиметься з урахуванням Методики формування спроможних територіальних громад, передає прес-служба облради.

«Громади не можуть бути покинуті наодинці зі своїми проблемами. Ми повинні не лише проводити відповідну й зрозумілу інформаційну роботу, а й допомагати у реалізації функцій з надання послуг в усіх сферах. Важливо, щоб децентралізація, реформа місцевого самоврядування була правильно сприйнята більшістю суспільства, щоб люди розуміли, заради чого це робиться», - наголосила Віра Лаврик. Для цього в обласному центрі буде створено офіс за позабюджетні кошти. Його працівники опікуватимуться питаннями впровадження реформ децентралізації влади та розвитку територіальних громад.

Олександр Марченко першочерговим завданням вважає необхідність якомога швидше розробити перспективний план, як того вимагає Методика. Вже створені робочі групи як в обласній раді, так і в ОДА для підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад Сумської області.

Як наголосила заступник директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Ірина Кальнова, формування спроможних територіальних громад здійснюватиметься з урахуванням здатності органів місцевого самоврядування вирішувати суспільні питання, які належать до їх компетенції, історичних, географічних, соціально-економічних особливостей, розвитку інфраструктури, фінансового забезпечення відповідних адміністративно-територіальних одиниць.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter